''Jeg reiser alene''

Jeg flytter for første gang i mitt liv, har tidligere aldri sett for meg og bo utenfor ''ronden's grenser.'' Iallefall ikke langt fra der jeg er født og oppvokst og faktisk har bodd hele livet.
Men nå.. 25 år etter, må jeg ut av den trygge hulen. Den store, gode leiligheten i Stavanger. Nede i kjelleren til foreldrene mine, som ønsker minst mulig av det som kalles husleie. Hva nå enn det er?? Her har jeg hatt det godt, nesten 100 m2, egen inngang,tålmodige foreldre som lar meg være i fred. Og til og med middags tilbud i ny og ne. ( Eller når jeg iblant kommer med forslag eller spørsmål, om hva de har tenkt på til middag) Reiser fra venner som for lengst er ferdige og studere og vendt tilbake til gamle trakter. Jeg skulle jo ikke begynne å studere igjen!!! Jeg skulle jo bare jobbe, tjene masse penger, skaffe meg en bolig, gifte meg og stifte familie. Sånn som vanlige mennesker gjør...
Oslo...Oslo..Oslo..
Ja,jeg synes det er skummelt, men samtidig veeeldig spennende!

Her ser dere en orkide som den første innflyttningsgaven.           Fra en god veninne som vil bli savnet,men som forhåpentligvis kommer masse på besøk:)