Det er den tia ja.....

Influensa!!! japp!!! I got the Flu....Etter det kjekke besøket for helgen, kom influensaen med alt den hadde og komme med, jeg har vært ett slakt i 3 dager... og kan ikke være borte fra skolen egentlig..

Så til dere som sliter med det samme... her er mine ''Hva jeg MÅ ha-tips:''

Nype te ekstrakt, fås kjøpt på Rema 1000, En litt søt historie om hvorfor jeg begynte med
denne lille boksen her. Da jeg jobbet på Rimi for mange år siden, fikk jeg influensa.
Jeg trivdes veldig godt på jobb, og sjefen var verdens beste, så jeg gjorde alt for ham.
Den ene dagen var jeg skikkelig dårlig, og han sa jeg måtte gå hjem, etter hvert var jeg enig. Da jeg skulle til å gå kom han med en pose med kleenex, respisl, denne teen, appelsiner og sjokolade m.m.
''Gå hjem og bli frisk, for jeg trenger deg her!''
''Drikk denne teen ca 3 ganger daglig, den funker fett!!''
Og det gjorde den!!!

 Når alt bare tetter seg, og man ikke får puste, denne nese sprayen river noe skikkelig!!
Men er også veldig effektiv.

 Så ikke nesa blir alt for sår, og man plutselig har mangel på toalettpapir,kjøkkenruller og det som
er av servietter.


En familie ''hemmelighet'' gjennom generasjoner! Mentholatum brukes til alt i vår familie!
Unngå sår nese, la det letnes i nesen og såre lepper, elsker denne salven!!

                               Siden man ikke har strepsils her i Norge går man for det nest beste alternativet.



I tillegg drikker man tonnevis med vann, og mat lysten er kanskje ikke på topp, så Ritz kjeks er tingen
sammen med forskjellige typer frukt, og syns man ekstra synd på seg selv og føler for det..
Hvorfor ikke slå til med sjokolade bit?


Lykke til igjennom Influensa sesongen!!


                               


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar