Siden sist...

Bloggingen har ikke gått så bra siden jeg kom tilbake til Oslo etter nyttår, det har vært en del skole. Hvor vi har blitt introdusert til en teater metode som heter ''Veiw Points''  Vi jobbet med dette i nærmere 3 uker, før vi hadde en intern visning på dette. Resultatet ble bra. Nå begynner vi å jobbe med Feldon Kreiss som er en annen teater metode. Vi jobber med den Italienske regissøren og drama læreren Paolo Asso foran kamera. Det blir interessant og spennende. For ikke å snakke om at vi har fått KIO's gamle lærer nemlig Morten Rørth i tekst!! Han er utrolig dyktig!

Det har også vært en del teater stykker siden sist.

Det Norske og sett ''Det Gode Mennesket Frå Sezuan'' sjekk ut link: http://www.detnorsketeatret.no/Default.aspx?TabId=65&PlayId=417

National Theaterets ''Forvandlingen'' sjekk ut link: http://www.nationaltheateret.no/Forvandlingen.b7C_wJvSXx.ips

Central Theaterets ''Zuperhelt 1'' sjekk ut link:
http://www.oslonye.no/forestillinger/45350.html

Ellers har jeg benyttet tiden min til trening, og har trent opp til 4 ganger i uken de 3siste ukene. Og jeg har fått masse energi og overskudd, og er inne i en utrolig god periode, som jeg akter og opprett holde. Uten om dette har jeg sett ferdig sesong 1 av Game of thrones, som var en liten godbit hver kveld før sengetid. Det er alltid trist å avslutte en sesong, og en pine og vente på neste.

Når det gjelder økonomi har jeg vært utrolig flink å ikke kjøpe noe unødvendig..
Jeg har også begynt å handle inn for uka, og handler inn alt jeg trenger i løpet av uka på mandager. Jeg har ikke bil, så jeg kjøpte meg en liten trillekoffert..hhehe ja... bare le, men den er perfekt å frakte ting i! Når jeg handler inn bare en gang i uken bruker jeg under 400kr, noen ganger får jeg rester, og da sparer jeg jo mer på uken som kommer etter pga av jeg kan legge eventuelle andre midagger til siden til en annen dag. Grunnet dette, har jeg tatt meg den frihet å spandere noe ekstra på meg selv. Og var så heldig å få tak i Nordals speilhylle på salg!!! japp! det var bare en igjen.  For de som ikke vet hvordan den ser ut...


                         ( Bildet er hentet fra http://landstil.blogspot.com/2010_04_01_archive.html )


Var også nettop hjemme i Stavanger en liten tur for å feire ''55 års dagen'' til ett vennepar. De hadde skikkelig stelt i stand! leid lokalet, laget velkomst punsh, vi fikk go salat og pizza fra Gausel pizza, det var musikk og underholdning, og kaffe til de som ville ha det! Skikkelig koselig, virkelig verd å ta turen hjem for, og den dyre taxi regningen fra Sandes til Stavanger. Her er ett lite bilde fra hva jeg har på bordet mitt hjemme i Stavanger:


Veldig glad i den lille blanke ugla. Og sølv fatet
                 Lyset bak der har jeg fått i julegave av min nevø og min niese på 8 og 6 år


Kjæresten min har holdt på å søke på jobber her oppe, og har vært på ett jobb intervju. Håper virkelig han får jobben,vil gjerne ha ham opp her. Om vi får til det, kommer vi nok til å kjøpe en leilighet, så jeg skal ringe banken en av de nærmeste dagene og se hvilket lån jeg eventuellt kan få.
Helt på tampen så har jeg klart å brenne meg, over dampen fra eggkokeren... fantastisk... og nå i etterkant, selv om jeg har renset, og smørt med antibaktriell salve og skiftet gassbind 2 ganger daglig. Så har jeg altså fått en infeksjon. Japp betennelse som har gått ut i hele armen. Så i går ble jeg skikkelig dårlig, fikk feber og greier.
Så i dag skal jeg til legen, se om jeg ikke får fikset det. Det værste er å gå glipp av skolen, og at treningen ikke blir like effektfull. Da tror jeg vi har fått med det viktigste av månedens siste hendelses forløp.

-Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar